bakis

Just nu dunkar mitt huvud så extremt mycket, minnet är riktigt dåligt och jag är sjukt trött. Gårdagen är ett enda stort frågetecken även om jag inte ångrar så mycket. Dock blev det lite för mycket på slutet men vi har alla varit där - oftast jag. Så nu måste jag leva med detta, saker som egentligen är komiska om alla andra hade haft samma humor som mig.

Jag dansade, sjöng och kände inte igen folk som jag egentligen har träffat många gånger. Jo det är ett bra liv vi lever. Nu kommer dock söndagsångesten och många luckor som jag vill fylla i. Jag vet att det kommer komma till mig gradvis men ibland är det jobbigt att vänta - var det verkligen så som jag mínns det i mitt huvud?!

Nu ska jag äntligen få ha min Star Wars-dag helt för mig själv. Varken mamma eller Max är hemma så nu blir det mys på hög nivå. Ni får ha det så bra, bloggen kommer nog vara död tills senare mot kvällen.

Vi hörs♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0