efter veckans slut kommer jag vara död.

Tyvärr känns det som det eftersom jag är så extremt trött. Jag somnade vid halv ett inatt, vaknade kvart i sju. Jag har mycket jag måsta hinna idag, fast på samma gång skulle jag bara vilja sova en timme till - vad gör man inte för sin framtid?

Jag ska till gymmet, måste skriva in mig igen, och sen ska jag till Forum och beställa en tid med en studievägledare. Jag känner mig som en riktig idiot när det gäller att söka in till olika skolor och så, därför tänker jag fråga någon om hjälp så det blir rätt. Nu hoppas jag bara att de har någon ledig tid, i alla fall innan slutet av nästa månad.
Sen måste jag ringa min frisör och beställa tid + ringa sjukhuset och beställa tid för provtagning. Det låter allvarligt, jag får förklara mer sen.

Det första jag ska göra nu är dock att diska och duscha!

Vi hörs♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0