en normal torsdag?

Vad gör en normal människa en helt random torsdag? Jag har ingen aning för jag har aldrig ansett mig själv som normal. Själv så håller jag på att hänga in kläder, dammsuga och städa rummet i allmänhet. Snart ska jag duscha, känner mig lite unken, och sen ska jag sova. Jag vet inte riktigt varför jag städar nu men jag fick bara ett ryck. Nu ska det bli fint på rummet!!

Sen är det jobb imorgon igen, på ett sätt längtar jag men på ett annat så känns det jobbigt. Jag är trött hela tiden och jag hinner inte alls med allt jag måste göra. Imorgon kommer det bli stressigt, precis som på lördag eftersom jag ska jobba då också. Även om jag inte är så pepp på det så ska jag festa på lördag med Linn i Malmö. Just nu vet jag inte vad jag känner för det, får peppa till senare.

GOD NATT & SOV GOTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0