för trött

En riktigt god morgon till er alla, jag hoppas att ni är piggare än mig - fast det är inte så svårt när jag tänker efter. Just nu vill jag bara sova, bädda ner mig under mitt varma täcke och varma filtar för att avnjuta en mysig dag i sängen. Fast verkligheten kommer ikapp och snart måste jag byta om för att gå till jobbet. Känner ingen motivation alls, det enda positiva är att stora delar av träningsvärken är borta.

Nu måste jag ta mig i kragen, göra klart det jag ska och sen gå till jobbet. Jag har sjukt mycket som jag måste göra idag - hinner inte imorgon eftersom jag ska åka till Karlskrona då. Så idag måste jag posta papper, packa, städa upp på rummet och fixa allt inför en galen helg med galna vänner!

I CAN'T WAIT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0