helt död

Oj denna ångest, den tar knäcken på mig. Jag vet inte riktigt varför allt känns så fel, fast något är det som stör mina tankar. Jag har en känsla av att det kommer komma till mig i början av nästa vecka, jobbigt men sant. Nu känner jag mig dock väldigt död och jag orkar egentligen inte tänka på någonting.

Jag har haft en fantastisk dag helt för mig själv. Jag har sett de tre sista Star Wars-filmerna, lånade dem av min bror, och jag har även sett en annan film som gick på TV idag. Ja, jag har verkligen behövt denna dag för mig själv - allt har känts så lätt. Btw, fy vad jag älskar Star Wars. Jag har funderat på att köpa alla filmer så jag har dem hemma, så bra tycker jag att de är. När jag var yngre tyckte jag inte alls som dem men nu på senare dar så har de bara blivit bättre och bättre. Jag vet inte, jag faller ganska lätt för overkligheter för tillfället. I love it!


Nu ska jag lägga mig, imorgon väntar gymmet på mig. Jag hoppas bara att jag orkar gå upp, det är inte så lätt att gå upp halv fem även om man vet att det är bra för kroppen - fast jag ska försöka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0