inget väder för fest.

Det är praktiskt taget en ministorm ute och jag ska snart gå till jobbet. Eftersom jag var sjuk i måndags så jobbar jag igen det. Dock så känns det inte så roligt eftersom det är väldigt kallt ute och det snöar fortfarande. Fast jag får bita ihop och gå dit, jag tror faktiskt att jag överlever.

Planen för dagen var att jobba, komma hem och städa, duscha och sen skulle Linn komma till mig. Vi har i snart en månad planerat att gå ut i Malmö ikväll - bara hon och jag. Men jag vill inte ge mig ut i detta vädret, jag gör det bara om jag måste. Det är kallt, blött och blåsigt - det är inte kul att festa då! Så jag kommer stanna hemma, har inte alls lust att betala för något som kanske gör att jag fryser ihjäl. Fast detta innebär inte att fest-dagen försvinner. När det blir varmare så ska jag dra med mig Linn över hela Malmö - just wait and see.

 Nu hade jag tänkt äta lite frukost, sen får vi se vad jag orkar göra innan jag måste byta om.

Bye bye now...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0