jag kan inte röra mig!

Vilken träningsvärk, jag kan knappt röra mig. Jag kan inte ens böja mig eller lyfta armarna ovanför huvudet - hur ska det gå på jobbet idag?! Herregud, jag känner mig handikappad och lite småtappad. Fast så blir det när man inte tränat på länge och kroppen inte riktigt hänger med. Det är ju trots allt så att om man inte tränar, speciellt styrketräning, på ett tag så börjar kroppen avvänja sig från ansträngningen. Detta innebär att man måste börja om på nytt när man börjar igen.

Fast nu sitter jag och dricker min "goda" juice. Den är inte så njutbar som jag vill eftersom jag, precis som vanligt, har lagt i ett pulver för att förbättre en del saker i kroppen i kroppen. Jag har tappat riktigt mycket hår nu det senaste halvåret och nu ska jag försöka fixa det. Det går dock inte så bra med vitaminer och liknande, så jag har bokat tid på sjukhuset - de får fan ta ett blodprov och kolla vad som är fel.

Nu måste jag fixa mig innan jobbet, efter jobbet blir det fika med Emmylie. Jag behöver verkligen prata med henne!!

Vi hörs♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0