lunch

Just nu sitter jag och äter lunch medan jag väntar på pappa. Han ska komma hit och hjälpa mig få ner en bokhylla från vinden. Eftersom mamma inte tillåter mig att ta ner en så får jag göra det när hon inte är hemma. Jag vet att det kanske inte är så smart men hon ser verkligen inte i huvudet hur fint det kan blir - jag gör det! Så ikväll får vi se om hon märker något, förhoppningsvis så blir hon positivt överraskad.

Nu ska jag fortsätta mumsa på min väldigt goda lunch, det blev något väldigt lätt och enkelt:
skivad gurka
skivad morot
skivad paprika
skinksnitzel med vitlössmör på.
+ citronvatten


Ikväll är jag bortbjuden på middag, Emmylie ska tillaga något riktigt gott. Hon gör alltid så god mat, därför ska det bli riktigt trevligt. Aggiie kommer också och efter middagen ska vi se på film. Det är precis så jag vill spendera min söndag! Imorgon börjar allvaret igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0