retro & 50's style

En vän tipsade om en sida, Sivletto, och nu har jag hittat ännu fler klänningar som jag vill ha. Problemet är att de inte är riktigt så billiga för att jag ska lägga pengar på dem - fast de är så sjukt snygga. Eftersom jag är praktiskt taget arbetslös så har jag inte råd till någon större lyxvara, fast fantisera kan jag :P

Det är lite 50-tals stil över klänningarna och det gillar jag, det var en undebar tid som innehöll stora genialiska inblick i klädväg. Om jag hade kunnat, och haft kroppen till det, så hade min klädstil varit väldigt inspirerad av den tiden.

Escala dress 1099kr

Halterneck circle dress 949kr

Sailor pinafore dress 799kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0