riktig söndagsmys

Igår var en riktigt underbar söndag, det var bara mys på schemat hela kvällen. Jag var hemma hos Emmylie och käkade kebab + såg film, Aggiie var också med. Vi såg "What happens in Vegas" och jag måste säga att det är en av de bättre kärleksfilmer jag har sett, även om den är förutsägbar redan från början så tyckte jag om den. Den är komisk och vacker på samma gång, inlindad in kärlekens vackra dimma. Ja, det lät till och med lite poetiskt - bara lite!

Vi pratade väldigt mycket om allt och precis ingenting. Det var skönt att kunna använda hjärnan även om den kanske inte gick på högvarv. Jag tycker om att ge och höra råd, saker som kan göra livet lite lättare. Jag är bara så tacksam att jag har två sådana fantastiska vänner som verkligen finns där.
Vi har redan planerat in en ny dejt i veckan, då blir det mer prat + Jurassic Park 3. Och kanske Mumien, det kan inte bli bättre!!

Emmylie & Aggiie på en av festerna i höstas♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0