Romain Laurent

en fantastisk fotograf/illustratör som jag har tyckt om ett tag nu är Romain Laurent. Han skapar lite udda konstverk som jag inte hade tackat nej till om någon frågade. De har det där lilla som skiljer bra och mindre bra verk från varandra. Romain har gjort allt från reklam till mode - you name it!

Jag ville bara uppmärksamma honom lite, för han är verkligen duktig på det han gör. Han är en sådan fotograf som man antingen tycker om eller inte - det finns inget mellanting. Fast så är det oftast, tycker man inte om det så kan det bli svårt att ändra åsikt. På hans hemsida så kan man se fler av hans vackra och lite halvkonstiga foto. Jag tänkte lägga in några som jag tycker är riktigt coola.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0