saknar sommaren

Det finns en extrem anledning till varför jag saknar sommaren: alla fester. Jag har nog aldrig varit med om något liknande, varje helg började det på nytt och vi levde alla lite extra. Jag minns nakenheter, danstillfällen, ölspelet, strul och sedan all dimma. Det var verkligen toppen och jag saknar speciellt alla kvällar vid Matildas köksbord när vi alla blev lite för på det och minnet sviker oftare än vad det borde.

Elin gjorde en video och lade in på sin blogg, klicka HÄR! för att kolla in hennes mästerverk.
Det beskriver allt jag saknar, tänk så underbart det var!
Det var vår sommar och höst, vi skapade ljuv musik till vackra toner som ännu inte nått resten av världen. Jag kommer alltid minnas 2009 som detta, som skrattets år. Det var underbart och även om det inte alls blir lika ofta längre så kommer vi alltid ha det, vi kommer alltid ha våra halvdimmiga minnen som inte riktigt berättar hela historien.

Ölspelet, vattenfall.

Per & Matilda hos Matilda

Jonatan & Emmylie hos Matilda

Jonatan & jag på Kingsan

Stahaijna & jag hos Matilda

Kommentarer
Postat av: stahaijn

är du med på lördag?!

2010-01-13 @ 11:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0