shit, gårdagen var ... ja det går inte att förklara i ord

Gårdagen var både bra och dålig, mest bra. Jag var så sjukt nervös över att åka till Kristianstad men jag förstår nu i efterhand att den nervositeten inte var behövlig. Jag hade riktigt roligt, vi såg Stardust som var bra, och jag längtar tills jag ska dit igen. Dock blir det inte på ett bra tag eftersom jag har så mycket annat som händer på helgerna nu - därför får vi planera in ännu en trevlig dag lite senare.

Jag måste även säga att Kristianstad är riktigt mysigt, påminner lite om Ystad, och jag skulle verkligen kunna tänka mig att plugga där. Staden har allt man behöver + lite till. Jag vet ju inte riktigt hur det sociala livet är, fast det är något man kan ta reda på senare.

Förutom att besöka denna fantastiska stad så var jag även ute igår. Det blev väldigt spontant och jag hörde av mig till Emmylie när jag satt på bussen hem. Tid och plats, det är det enda som behövs för att en fest ska börja bra. Aggiie kom lite senare och då blev det riktigt roligt.
När vi väl kom till Kings head så blev det några melonshots som vanligt, blev till och med bjuden på en av någon jag aldrig träffat. Så på det planet så var det en fin kväll. Blev dock så jäkla irriterad på en del saker som inte ens är värda att nämna. På ett sätt är det löjligt men på ett annat så är det så satans ironiskt - ibland blir jag bara så förvånad. Fast jag försöker att inte tänka för mycket på det.
Det var en riktigt bra dag igår, tack till alla som gjorde den så underbar ♥

Oscar och Stephanie :)

Trackback
RSS 2.0