skakar av tanken

Jag är inte den som tar chanser, jag lever säkert och tråkigt. Jag blir aldrig riktigt glad eftersom jag aldrig vågar göra saker som kan göra en lycklig, fast jag gör heller inte dessa saker eftersom de kan skapa extrem besvikelse och sorg. Jag lever i en egen liten bubbla och ingen kommer aldrig riktigt innanför den.

Fast nu ska jag göra något som jag aldrig gjort innan, jag ska släppa in en människa som skulle kunna krossa mig. Det är egentligen inget big deal men för mig är det något enormt - det är ganska löjligt men jag kan vara riktigt löjlig ibland.

Jag ska tänka positivt och stänga ute morgondagen, fast det är inte så lätt. Jag ska bara göra ett bra jobb idag och ha en mysig fika med Emmylie - imorgon är en ny och väldigt skrämmande dag.
Jag trodde aldrig att man kunde vara såhär nervös!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0