sovmorgon

Fy vad skönt det var att sova ut idag - jag behövde det verkligen. Jag somnade inte förrän vid två inatt, men känslan av att inte behöva gå upp när den förbannade klockan ringde går inte att beskriva. Det var som några timmar av ett personligt himmelrike. Nu känner jag mig utvilad och redo för att ta hand om dagens utmaningar.

Idag ska jag fika med Linn, sen måste jag städa mitt rum. Herregud, det ser ut som om en mindre naturkatastrof har dragit förbi genom mitt rum - that's the way it is. Därför måste jag få lite ordning på allt, känns inte som om jag bor i det rummet - det känns mer som ett förvaringsutrymme. Nu måste jag ta tag i det, vare sig jag vill eller inte.

Något som jag också tänkt göra idag, något som verkar svårare nu än innan, är att hitta restider till och från Kristianstad. Jag ska dit på lördag och jag har nu insett hur dåliga förbindelser det finns över helgerna. Så nu måste jag komma på något för att det ska bli bra. Jag vet inte om jag är villig att åka två timmar extra och betala mer för att kunna stanna längre. Det är något jag måste tänka på...

Ja, dagen är fullpackad. Skönt att vara ledig idag så jag kan hinna med allt!

Kommentarer
Postat av: malin

okejs, själv skulle ja vela köpa alla och några till ;)

2010-01-06 @ 11:05:01
URL: http://blonndy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0