stress + trötthet = katastrof

Jag har fått för lite sömn, jag har stressat för mycket hela förmiddagen och precis därför så leder det nästan till småkatastrofer hela tiden. Jag tappade nästan min mat på golvet, jag ramlade nästan i en trappa och jag höll på att slå ner tre koppar i köket på jobbet - allt pekar på för lite sömn och stressfaktorn. Eftersom jag inte kan gå på stan imorgon så har jag varit tvungen att springa mina ärenden på min lunch. Igår var jag på Crispa och köpte nagellack + torrolja till håret. Idag har jag varit på H&M och handlar läppsyl eftersom mitt andra sjunger på sin sista refräng.

Ja, jag hatar att stressa men ibland är det illa tvunget. Sedan kan jag inte skjuta på allt hela tiden. Jag skulle egentligen till Forum och gymmet imorse, men jag somnade vid datorn. Jag satt och lade huvudet på skrivbordet i två minuter - sen var jag borta! Så jag får göra det på måndag istället.

Nu ska jag återgå till min "goda" lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0