tidig läggning

Imorgon ringer klockan 04.45 - dags för gymmet igen. På ett sätt längtar jag, fast på ett annat så känns det sjukt jobbigt. Herregud, tänk att livet alltid kommer vara såhär?! För jag jobbar precis som alla andra, fulltid med kass lön, vilket innebär att jag knappt har tid till något annat. Om det är så, då måste man träna när man inte jobbar. Jag jobbar inte fem på morgonen så då får jag träna. Dock så tar det emot ibland när jag måste lämna min varma säng och cykla till gymmet. Som tur är så har jag inte så långt dit.

Nu ska jag lugna ner mig lite, har för många tankar i huvudet, sen ska jag försöka sova. Jag känner mig trött, mina ögonlock vill bara ramla ner och försätta mig i en dvala tills imorgon. Jag har mycket som måste göras imorgon, träna och handla innan jobbet. Ringa studievägledaren på Forum, har redan skjutit på det i fyra dagar eftersom jag hatar att prata i telefon, och sen ska jag såklart jobba. När jag kommer hem ska jag städa, fylla i en massa papper och fixa lite.

Ja nu vet nu hur tråkig min morgondag kommer vara!
God natt & sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0