tredje gången gillt?

För tredje dagen i rad så har jag gått upp extra tidigt. Jag har nämligen planerat att gå till gymmet och skriva in mig + gå till Forum och beställa en tid hos en studievägledare. Dock så har det inte gått så bra eftersom jag antingen har somnat om eller känt mig för trött för att cykla dit innan jobbet. Idag är också en sådan dag, så jag vet inte riktigt om jag orkar - jag är ingen morgonmänniska. Fast det bästa hade varit att göra det idag, eller imorgon - kanske på fredag?! Haha, det är roligt att själv följa mina tankegångar. Jag har aldrig påstått att jag är normal!

Fast första ska jag avnjuta en relativt fattig frukost om jag ska vara ärlig. Det finns knappt något ätbart i kylen så jag får ta det jag har, vilket blev juice och kesella. Kanske inte världens godaste kombo, men det får gå idag. Jag har inte haft ork till att handla, det är väldigt tröttsamt att jobba varje dag. Nu ska jag även jobba lördag denna vecka eftersom jag ska vara ledig nästa fredag. Ska antagligen till Karlskrona, om allt går enligt planerna.

Nu har jag babblat på om saker som egentligen inte är viktiga. Därför ska jag sluta nu, god morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0