underhållning på hög nivå!

Jag må ha konstig humör, men jag kan inte sluta skratta åt dessa två klipp. Det första är från Nilecity och i det medverkar bland annat Robert Gustafsson, antagligen Sveriges bästa komiker enligt mig, och klippet heter Adoptiv-Päron. Jag skrattar så sjukt mycket och jag sjunger även med som om jag vore den borttappade systern. Det är humor på väldigt konstig nivå men jag älskar det!

Det andra klippet är en parodi på svärdet i stenen, en film som jag tyckte om väldigt mycket när jag var yngre. Jag har nog aldrig skrattat så mycket som första gången jag såg detta klipp, iaf inte 2009. Det var en kompis som lade in den på sin blogg och jag höll på att kissa på mig när jag såg det. Titta, skratta och njut!


Tänk att så lite kan få en att skratta så mycket,
för visst är det roligt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0