VILKEN HELG!!

Besöket hos Terese blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Allt började som vanligt och vi fixade inför fredagskvällen som bestod av utgång. När vi väl hade kommit ut så försvann all lycka när Terese ramlade. Ambulans kom och då fick vi reda på att hon brytit benet på två ställen. Hela händelsen var helt sjuk och ingen fattade riktigt vad som hade hänt.

Detta innebar att jag, Emmylie, Anton och Jonatan var hemma hos Terese utan henne. Det kändes väldigt konstigt och lite som en dröm. Dock blev lördagen bra, vi festade lite och gick sedan ut för att träffa några andra vänner. Även om tankar fanns hos Terese hela tiden så hade jag riktigt roligt och det var längesen jag dansade så mycket. Jag trivdes verkligen på Piraten, ett ställe som var mer sunkigt än högklassigt.

Denna helgen kommer jag inte glömma på länge. Sjuka citat som alltid kommer finnas i tankarna, tårar som aldrig riktigt kommer torka, ilska som hela tiden kokar upp igen och skratt som hörs över hela staden - precis så skulle jag beskriva helgen. Den var episk, oförglömlig och so fucking wunderful!

Jag kan inte riktigt förklara allt och det har hänt för mycket för att jag ska kunna göra det rättvisa. Fast jag har haft en fantastisk helg och även om det var lite skönt att komma hem så saknar jag redan Karlskrona och hela helgen som varit. Jag har kommit närmare många, jag har varit arg utan någon anledning och jag har lärt mig så mycket. Ja, det har förändrat mycket.

Tack till alla som var med och gjorde denna helg till något helt fantastiskt. Ett speciellt tack till de på bilden - Emmylie, Jonatan och Anton gjorde verkligen så jag hade kul hela tiden. Även tack till Terese som förhoppningsvis snart mår bättre igen!

fest på fredagen,
fler foto kommer senare.


Kommentarer
Postat av: T'res

Jag är så glad att ni hade kul på lördagen ändå! Och det var så trevligt att komma hem till ett städat och fint rum. ni är mina favoriter!

2010-01-25 @ 16:00:01
URL: http://heimcomputer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0