vill ha värme!!

Idag saknar jag verkligen värmen. Jag vill bara lägga mig på stranden och blir uppvärmd av solens strålar. Ta ett dopp i vattnet som är precis lagom och äta en piggelin så att kroppen inte blir uttorkad. Usch, jag hatar kylan även om vintern i övrigt inte är så problematisk. Hela jag reagerar negativt på att det är så kallt - både kropp och själ.

Jag har funderat på att åka utomlands, kanske i februari eller mars om det inte har blivit någon större värmeförändring här. Jag vill bli brun, jag vill kunna använda mina klänningar och jag vill lägga undan mina stora och fula kängor till nästa år. Vinterjackan kan också packas ner, jag vill gå i min vårjacka som jag älskar.

Åh, kan det inte bli vår och sommar snart!!

sommaren -08


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0