alla fick slag

Gårdagen var en av de sjukaste kvällarna detta året. Jag kan inte riktigt förklara vad som hände men fan vad kul jag hade. Aggiie och jag skapar fester där vi kan, det måste vi verkligen göra igen! Vi dansade på Bar á Bar, myttade på Kingsan och fick blåmärken av bänkar(mest Aggiie). Haha, det var verkligen en speciell kväll och jag klagar verkligen inte!

När jag vaknade imorse så skulle Aggiie komma hit och hämta sina nycklar eftersom hon hade lämnat dem här. Dock hittade vi inte dem på mitt rum och vi trodde båda att de var borta. Då sa jag till Aggiie att kolla i väskan hon hade hela kvällen igår och på morgonen idag, det visade sig att nycklarna låg där men att hon inte hade tittat ordentligt. Fy vad vi skrattade åt det!!

Jag var även ganska crazy igår, jag ringde bl.a. Finansis och pratade lite med honom. Dock sviker minnet mig ganska mycket och jag kan inte riktigt återberätta vad jag sa. Fast jag bjuder gärna på mig själv, roligt hade jag i alla fall :)

Nu sitter jag bara och chillar framför TV:n, det kommer nog bli så hela dagen och kvällen. Jag orkar verkligen med något idag, är trött i hela kroppen. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0