Animé

Vet ni vad jag saknar?
När jag var yngre så brukade jag alltid gå upp tidigt på lördagarna, enbart för att se ett barnprogram som jag älskade. Det började nog då, när jag såg kärleken på tv som barn, som jag blev en hopplös romantiker. Ja, jag skyller på serien som jag aldrig missade, på kärleken jag inte kunde vara utan och mitt barnasinne som fortfarande tillät mig att njuta av det enkla i livet. Ni undrar kanske vilken serie jag pratar om, det är såklart Sailor Moon!

När jag var yngre så såg jag alltid på Sailor Moon och jag blev ledsen när de slutade sända det. Tyvärr fick jag inte se alla avsnitt och jag har försökt hitta dem, dock utan framgång. Jag skulle så gärna vilja ha alla avsnitt, helst på svenska, så att jag skulle kunna se dem igen. Jag tycker aldrig att man blir för gammal för animé. Jag har alltid tyckt om serier som just Sailor Moon och Pokémon.

Jag ska leta lite till, men jag tror inte att jag kommer hitta några avsnitt av Sailor Moon - tråkigt men sant.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0