födelsedagspresenter & shopping

Nu har jag nästan precis kommit hem från en heldag i Malmö med Aggiie. Igår fikade vi en liten stund medan hon hade rast på jobbet, väl då bestämde vi oss för att åka till Malmö idag för att se vad staden hade att erbjuda. Varken jag eller Aggiie är besvikna, speciellt inte Aggiie. Det slutade med många kassar och tusentals skratt - en riktig toppendag. I genomsnitt så köpte någon av oss någonting i varje affär som vi gick in i, Aggiie handlade mest eftersom det var hon som behövde spendera lite pengar.

Förutom shopping så åt vi på Subway och tog en smoothie på Redfellas Juicebar. Det var så jäkla mysigt och jag är så sjukt glad att jag har Aggiie! Vet inte vad jag hade gjort utan henne.

Sedan fick jag även två födelsedagspresenter av Aggiie, riktigt sött av henne tycker jag. Jag blev riktigt glad eftersom det var två saker jag ville ha. Det blev två klädesplagg och jag är så jäkla nöjd med dem. Både jag och Aggiie tycker att det är bäst att köpa något som personen som fyller år verkligen vill ha, därför fick jag mina presenter lite tidigare. Jag är riktigt glad över det!!

Aggiie ser nöjd ut ;)

Födelsedagspresenterna från Aggiie;
svart klänning från Monki & rosa kjol från Gina Tricot


Jag köpte även;
Rosa klänning - Monki, 199kr
vitblårandig body - H&M, 79.50kr


Detta köpte jag i början av veckan när jag var i Malmö med Emmylie & Aggiie.
Brun väska - H&M, 199kr
Mörkblå body - Gina Tricot, 49kr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0