kattvakt

Nu har jag precis kommit hem från Hässleholm, efter att ha kört fel två gånger, där vi lämnade av Therese. Hon ska ju till Power Meet Västerås och de ska köra dit imorgon väldigt tidigt, därför ska hon sova hos en vän i Hässleholm över natten. Det kommer säkert gå bra, jag hoppas att hon har riktigt roligt.

Nu är det jag som ska vara kattvakt till denna sötnos:

Fy vad mysigt jag och Fia kommer ha det tillsammans. Jag tänker mysa lite med henne på lördag och kanske på torsdag också, får se vad som händer. Men just nu har jag planerat lite ensamtid i Therese lägenhet på lördag - behöver vara för mig själv lite, så det ska bli mysigt.

Idag har jag även hjälpt Therese med att packa och kolla så att alla saker var hela. Vi satte upp tältet, blåste upp luftmadrassen och fixade med lite annat. Det var riktigt roligt och jag skrattade som fan när vi skulle sätta upp tältet för att kolla så det var helt. Herregud, först gick det inte alls men efter ett tag så gick det bättre. Efteråt så dammsög Therese tältet, precis som ni kan se nedan:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0