nervös

Just nu kan jag knappt tänka, jag är så jäkla nervös. Antingen kommer helgen bli perfekt eller en katastrof, det är just den ovissheten som får mitt hjärta att slå dubbelt så snabbt. Fast om det blir kaos så vet jag att jag kommer ha min lilla Aggiie vid min sida, det får allt att kännas mycket bättre. Just nu är jag så jäkla tacksam för att jag har henne!!

Imorgon blir det myskväll, ska "passa" Thereses lägenhet och lilla Fia. Jag kommer även ha sällskap av en vän, kan bli riktigt mysigt. Jag är glad att det ska bli en lugn kväll, känner inte för fest två dagar i rad ännu en helg. Fast på lördag blir det fest så det smäller om det. Min vän stannar hela helgen så jag ska visa lugnet som Ystad har att erbjuda. Det blir bara lite häng på Kingsan(vårt stammisställe för pub-häng) och efter det så får vi se vad som händer. Det blir kanske Öja, kanske bara lite nattamat för att sen gå hem och lägga sig - vi tar det som det kommer. Jag är bara sugen på att komma ut lite och träffa folk, är socialsjuk för tillfället.

Som sagt så kan jag knappt andas nu eftersom jag är sjukt nervös. Herregud, tänkt om allt bara blir fel? Nej, jag måste sluta tänka nu. Just nu är jag glad om jag får en god natts sömn inatt annars vet jag hur dryg jag kommer vara imorgon. Jag har i.a.f fixat det mesta som ska göras, nu måste jag bara lugna ner mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0