sunshine

"det man minns. ditt leende. man tänker på solsken när man tänker på dig."

- Det enda positiva som jag fått höra/varit med om denna dag. Just nu känns allt omöjligt och jag vill inte längre tänka. Jag önskar att alla tankar jag har i mitt huvud bara skulle försvinna. Så fort jag blundar så känner jag doften av den som får mitt hjärta att slå snabbare, varje gång jag öppnar ögonen så inser jag att denna människa inte är här och det får mig bara att känna en sådan sorg.

På samma gång saknar jag mormor, herregud vad jag saknar henne. Jag önskar att hon var här så jag kunde prata med henne, berätta om allt som gått fel sedan hon lämnade oss. Jag vill att hon ska ta mig i sin famn och ge mig världens längsta kram. Jag vill bara att hon ska vara här.

Just nu känns det mesta omöjligt och jag spelar upp det sista dygnet i mitt huvud om och om igen. Jag blir lika glad och lycklig varje gång, och precis lika ledsen blir jag när jag inser att det aldrig kommer hända igen.

Detta är slutet på min kärlekshistoria.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0