Djurplågeri!

För er som inte vet så är min pappa pensionär men han brukar hjälpa vänner med deras trädgårdar eftersom han tycker om det. När han skulle jobba i fredags, någonstans som inte behöver nämnas, så stapplade han över något riktigt hemskt. När han kom hem på kvällen så berättade han för mig vad han hade sett men jag trodde honom inte. Så idag tog vi bilen och körde till huset för att se om det verkligen stämde.

Det jag fick se var så chockerande och hemskt. Att en del är kapabla till något sådant, det förstår jag inte. Ni undrar kanske vad jag prata om och som tur är hade jag med min kamera så jag kunde ta några foto. Men jag varnar känsliga personer, det är inga vackra bilder.

Jag är nästan villig att sätta alla mina pengar på att detta inte har hänt av sig själv utan att någon människa har skadat dessa djur för eget nöje. Jag mår illa bara jag tänker på det, men det finns ingen annan förklaring.
Eller vad tror ni?

Ägarna till huset kommer inte hem förrän på torsdag så just nu vet vi inte riktigt vad som händer. Pappa vill inte ta ner dem eftersom han tycker att ägarna borde se det, på samma gång så är det synd om djuren även om de inte lever längre. Jag kan bara tänka mig hur ont de har haft, stackars fåglar!

fågel 1.

fågel 2.

fågel 1.

fågel 2.

Kommentarer
Postat av: Hanna

oh fyfan! detta e inte acceptabelt!! ystad allehanda eller nått borde ringas.. Fast bäst at vänta tills ägarna kommit hem..

2010-06-27 @ 20:40:06
URL: http://hrosengren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0