"dubbeldejt"

Nu har jag sminkat mig, fixat klart med allt hemma och snart ska jag träffa Linn. Vi ska nämligen på dubbeldejt med Lukas(Linns pojkvän) och Kristoffer. Haha, det låter roligt när man säger dubbeldejt eftersom det inte alls är det. Jag, Linn och Kristoffer gick i samma klass på gymnasiet och de är bästa vänner - personligen så tycker jag att Kristoffer är en genomgo kille, dock inget mer än vän.

Fast det ska bli kul att vi fyra ska hitta på något. Först blir det middag på Skogshyddan och sedan, om vädret tillåter, så blir det minigolf ute på Jakten. Eftersom det var tio år sedan jag spelade minigolf sist så hoppas jag i.a.f på att bollen stannar på rätt bana, annars kan det sluta i kaos. Fast vi får alla hålla tummarna för att det går bra, jag kan vara en väldigt dålig förlorare.

Nej, nu måste jag packa ner plånbok och lite så.
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0