en solig dag

Det är så jäkla skönt att kunna titta ut genom fönstret och se solen. Det har verkligen varit en riktigt fin dag, fin på så många sätt och vis. Även om jag först var på ett möte på AF så var det ändå okej, eftersom jag drog till stranden efteråt. När jag kommer dit så ser jag att Frida och Therese ligger lite längre bort, så idag hade jag sällskap under solens varma strålar.

Nu hade jag tänkt vila i en halvtimme för att sedan dra till Willys och handla nötter(ni som känner mig vet hur mycket jag älskar nötter!!) och kanske lite mörkt choklad. Ikväll ska jag hem till Therese för att ha lite myskväll med henne och Frida. Det ska bli så jäkla underbart eftersom jag inte har haft myskväll med dem på länge.

Fast mina ögon behöver vila nu, solen har tagit ganska hårt och skönt idag.
Jag hoppas att alla andra har njutit av solskenet lika mycket som mig!

Något som jag faktiskt tycker om med att sola det är att solen framhäver mina fräknar. När jag har blivit lite brun så blir det en fin kontrast till de mörkbruna fräknarna, ja jag älskar mina fräknar på sommaren.

här ligger jag och degar mig med Robert Pattinson i bakgrunden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0