hur lämnar man den man älskar, jag kommer aldrig förstå.

Mitt hjärta är ingen leksak.
Precis som alla andras slår det, precis lika lätt kan det gå itu.

För varje kyss har jag gett en del av mitt hjärta. Kärlek till någon annan just när läpparna möts. Det är inte alltid magiskt, ibland finns inte ens stubinen där för en möjlig påtändning, men har man tur så hittar man fyrverkerierna bland det vardagstråkiga.

Hjärtat har lurat mig så många gånger att jag nu knappt har något hjärta kvar att ge. Det finns en tomhet där det borde finnas något som slår snabbare när jag träffar någon som skapar fjärilar i magtrakten. Men sökan efter kärlek har bara gett mig besvikelse och tårfyllda nätter. Jag har svårt för att fixa hålen i något som inte riktigt vill bli lagat. Varje hål håller ett minne och om jag fixar hålet så försvinner kanske minnet, minnen som får mig att vilja existera.

Mitt hjärta tänker ta semester över sommaren för att vila upp sig.
Lite lugn och ro, lite perspektiv på allt.
I'm tired of stupid boys...

weheartit.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0