joggingrunda & nu fika

Jag har precis duschat efter att ha varit ute i slingan. Ja ni hörde rätt! Jag, som verkligen hatar att springa, har idag varit ute och tagit en liten joggingtur. Först gick jag 5km och sedan sprang jag 1,5km. Kände att jag var tvungen att börja lugnt eftersom min kondition=obefintlig. Fast efteråt så känndes det skönt och jag känner redan hur detta är början på min hälsosamma sommar, håll nu tummarna för mig att jag klarar det också!

Nu ska jag iväg och sola lite, vill ha lite färg till studenten på fredag, och sedan ska jag träffa Aggiie för vi ska fika. Vi har en del saker att planera, speciellt den 31 juli(min födelsedag). Sedan har vi annat att prata om; meningen med livet, varför en del fortfarande har tofsar på benen och inte i håret, om sommaren kommer innehålla mycket sol och liknande saker. Det är alltid roligt att träffa Aggiie eftersom man aldrig vet hur det sluta.

Nej, kroppen kallar efter mat så jag ska äta en banan innan jag måste lämna hemma. Ikväll blir det chill framför TV:n, kan absolut inte missa ett av mina favoritprogram - The Mentalist. Sedan får vi se vad som händer, idag är det verkligen en bra dag!

Aggiie & jag för något år sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0