tills nu

- Holland mot Japan, 1-0. Jag visste att jag hejade på Holland av en anledningen även om de inte riktigt spelade så bra som de gjorde för några år sen.
- Jag har kommit på att jag mår lite bättre efter att jag har shoppat, även om jag inte har råd. Det blev en prickig kjol och lite annat fint. Jag känner mig redan vacker!
- Det finns 365 dagar på ett år och just den dagen jag verkligen ville festa i Malmö, ja då går inte tågen utan ersättningsbussar har satts in. Dock så är det mycket problem med dem, så det blir ingen tur till Malmö nu mot kvällskvisten.
- Killar är bara konstiga, men det är väl ingen nyhet. Nu ska inte en enda tanke gå åt halvtråkiga killar och deras problem, nu börjar jag på en ny kula. Egentligen så klarar jag mig mycket bättre utan dem, det kom jag på för ungefär tjugo minuter sedan och jag lovar att jag kommer ändra uppfattning fler gånger än man kan räkna på två händer, enbart under denna kväll.
- Om ungefär en timme kommer Linn och Emmylie kommer om två. Då blir det party på hög nivå, även om Ystad har väldigt lite att erbjuda. Vi får helt enkelt ta festen dit vi kommer, bara jag får dansa!
- Jag har precis tagit den tredje klunken på den första cidern som jag öppnade för fem minuter sedan. Den slinker ner fint och jag känner redan hur magen börjar bli lite varmare. Detta är goa grajor!!
- Nu ska jag sminka klart mig innan festen börjar!

VI HÖRS♥

weheartit.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0