tusen saker

Det finns tusen saker jag skulle vilja skriva ner.
Saker som jag har gått och burit på i snart sju år.
De krossar mig lite mer för varje dag som går,
de stjäl min glädje och fyller mig med hat.

Tusen saker jag vill skriva, tusen saker jag inte kan skriva.

Jag hade sårat människor som jag vet läser min blogg,
jag hade skapat ilska hos andra och en del hade velat låsa in mig på psyket.
För mycket hade förstörts.

Fast jag kan säga så mycket som att jag är ledsen,
så jäkla ledsen.
Och arg,
arg på de som har förstört för mig - de som har fått mig att må som sämst.

Jag är trött på detta,
därför skriver jag detta konstiga inlägg för att få det värsta ur mig.
Nu ska jag gå en runda,
jag tänker vandra ensamma-gatan fram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0