darling I'm lost. When will you come look for me?

Om jag hade passat i kläder som dessa så hade jag klätt mig såhär dygnet runt. Snygga stilar, fina kläder och framför allt något som skulle passa min personlighet på olika vis. Lite utstickande, lite diskreta och very much me.



Jag tycker speciellt om den första, jag är lite svag för snygga korsetter. Om jag hade passat i det så vet jag att jag hade spenderat flera hundra kronor i månaden enbart på snygga och unika korsetter som hade matchat till höga jeans, fladdriga kjolar och söta spetslinnen. Ja, om om inte fanns - då hade allt varit annorlunda. Fast visst är det snygga kläder? Jag blir helt kär i dem.


Och om en kille hade klätt sig såhär när jag träffat honom så hade jag fallit för honom direkt. Skjorta och lösknuten slips eller varför inte ett par snyggt sittande jeans, en läderjacka och mössa?! Det kan inte bli bättre!
Egentligen har det ingen betydelse hur en kille ser ut from the beginning, mycket sitter i stilen. Det funkar inte om en kille har en militärgrön urtvättad t-shirt och mjukisbyxor, det kan inte bli mer avtändande. Man måste lägga ner tid på kläder så det blir snyggt. Jag tror att innerst inne så har alla en stilkänsla, det handlar bara om att uppskatta den och använda den på bästa sätt. För som alla vet, alla passar inte i limegröna byxor.



pics: lookbook

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0