det är fan jobbigt att städa!

Jag trodde aldrig att det skulle vara så jobbigt att städa. Det hade det kanske inte varit heller om jag nu hade haft orkheten att städa lite då och då. Fast dammet har samlats på lager och jag har bott i en svinstia på sista tiden, dock är det mitt eget fel. Men jag har inte riktigt orken att göra allt på en gång, jag har ju inte ens hunnit äta något idag än. Så nu jobbar jag på sparlågor, medan jag på samma gång har lite uppehåll för att flumma runt på facebook.

Tur att jag har Ellie Goulding, Salem Al Fakir och David Guetta som håller mig sällskap. En eller två låtar med Rihanna utöver det gör att det faktiskt är ganska roligt att städa. Jag har även fastställt att jag nog är lite allergisk mot damm och det faktum att jag måste vara inne när solen skiner som klarast för första gången detta året. Damn, I hate cleaning - but I need to be cleaning out my closet. (Eminem ffs!!).

foto från i somras, jag saknar värmen!

Kommentarer
Postat av: rebecka

Idag var det fint väder iaf, mer vårvärme åt folket :D

Och jaa, städning är jobbigt och tråkigt, men med bra musik är det hur kul som helst :D

2010-03-25 @ 22:46:44
URL: http://irebecka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0