en stressfylld dag

Idag har jag för mycket att göra, det känns som om slutet av kvällen bara kommer bli ett enda stort andetag av lättnad. Idag ska jag jobba så jag är inte hemma förrän halv fem eftersom det är långlördag. Sen har jag ungefär tre timmar på mig att göra klart allt hemma innan de första personerna kommer hem till mig. Detta gör att jag redan nu har börjat stressa och göra listor i mitt huvud av allt jag måste göra innan klockan blir halv åtta.

Men det kommer säkert bli bra, ikväll är det nämligen fest som gäller och jag har längtat efter denna kväll i tre veckor. Så nu är det äntligen dags att göra sig fin och sedan inta dansgolvet. I CAN'T WAIT!!

Fast morgonen går ut på att vila och titta på vackra bilder av snygga killar.
Robert Pattinson är helt klart den perfekta mannen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0