fyra nya barn, oj nej jag menar böcker.

Idag har varit en väldigt konstig dag på många sätt och vis. Hos läkaren så fick jag reda på lite oroväckande fakta som inte precis har lugnat ner mig. Det är inget jag vill skriva här just nu, måste läsa lite mer om det först. Förhoppningsvis så är det inget allvarligt, men så fort jag hör ordet "cystor" så blir jag rädd - fast det är väl kanske förståligt?

Efter sjukhusbesöket så gick jag till banken för att prata med dem om ett papper jag fick hemskickat. Det gick bra och jag känner mig lite nöjd för att ha gjort det. Efter det blev det ett besök i bokhandeln och av rubriken så förstår ni nog att jag köpte lite med mig hem. Ja, jag kallar mina böcker mina barn eftersom jag älskar mina böcker. Till varje bok så finns det flera minnen som jag aldrig kommer glömma, de är alla mina räddare i nöden när jag måste fly från verkligheten.

Idag blev det:
Frost - Maggie Stiefvater
Karriär och köksbesvär - Sofie Kinsella
Udda - Sara Lövenstam
The Bro Code - Barney Stinson/Matt Kuhn


Jag känner mig verkligen nöjd med dagens köp och jag har snart läst halva av den första boken - Frost. Den är bra och förhoppningsvis så kommer jag orkar skriva en recension när jag har läst ut den.
Nu ska jag ut med Oden, är ensam hemma, och sen ska jag laga mat. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0