gymmet nu på morgonen

När man går på GI så förbränner man som bäst på morgonen, jag läste det i någon tidning för evigheter sen. Fast det har satt spår i mig och nu försöker jag alltid träna så tidigt som möjligt. Därför har jag alltid varit på gymmet fem på morgonen, dock går inte det idag eftersom jag har bokat in en tid med en personlig tränare. Hon ska visa mig ett nytt schema för att stärka mig rygg. Jag har haft ont av och till i fyra år, förhoppningsvis så hjälper denna träningen mig.
             Är dock lite nervös eftersom mina träningsskills är sjukt dåliga just nu, har inte tränat på några månader. Om man inte har tränat på länge så försvinner ens uthållighet så då måste man börja om från början igen när man väl bestämmer sig för att ta upp träningen.

Fast nu ska jag se det positiva i allt, jag vill komma i form igen och jag tycker om mitt gym. Så nu är det dags att byta om, ta mig i kragen och förbättra min uthållighet på alla sätt och vis!

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0