Melissa Horn - Kungsholmens hamn

God morgon!
Solen skiner, jag känner mig inte trött och nu känns allt lite bättre. Även om många pusselbitar fortfarande fattas så känner jag ett litet lugn i denna början som kommer ta mig mot något annat.

Jag säger god morgon med en väldigt känslosam låt.
Melissa Horn har varit en favorit ett tag, detta är en riktigt vacker låt med henne. Lyssna, njut och tänk på er själva. Denna passar nog in på väldigt många, även om the main story kanske inte platsar in. Försök se undermeningen, känn melodin och sörj för alla som en gång varit precis där.

Eller saknade du någon du en gång trodde du kände
Är du en av de som gråter när ingen ser på?
Är du en av de som berörs ändå?

Jag ser mig i spegeln med ögon röda av gråt
Jag tänker hur gick det till hur bar de sig åt
Min lillebror går ut och vi vet aldrig vart han ska
Jag blir så rädd när jag tänker att det kunde vart han eller jag

Aldrig mer ung eller aldrig mera fri
När det handlar om barn har vi rätt att ta någons parti
Men ni vet hur det känns när röda ögon ser svart
Och jag sänder en tanke till dig som ligger sömnlös inatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0