myskväll

Igår var jag hemma hos Matilda och vi hade en liten myskväll. Det var jag, Matilda, Elin och så kom Emmylie senare. Vi beställde mat, kebabsallad är så sjukt gott, sen hyrde vi film och jag köpte lite nötter. Efter det gick vi hem till Matilda igen och där avnjöt vi maten och såg filmen. Det blev The Ugly Truth, en förutsägbar kärleksfilm med lite komiska inslag. Även om man redan från början kunde ana hur den skulle sluta så var den bra och jag är helt såld på Katherine Heigl, hon är så jäkla vacker och jag önskar att jag såg ut som henne. Sen är Gerard Butler så karismatisk att han charmade mig redan när jag såg P.S. I love you, en film han medverkar i.

När filmen var slut så gick vi upp på Matildas rum och där satt vi och bara chillade. Kollade in snyggingar, pratade om allt mellan himmel och jord, kollade in lite fler snyggingar och sedan var vi bara oss själva - galna och lite halvt sinnesjuka. JADO, NAJDO, HAJDO!! Haha, jag skrattar fortfarande lika mycket.

Det var en bra film, en bra kväll och jag är glad för att glömma allt annat en liten stund. Till och med cykelturen var riktigt mysig. Kall luft i ansiktet och tankarna låg och sov, ja det blir knappt bättre än så!

Kommentarer
Postat av: Louise

Jag håller med dig, tycker också hon är sjukt vacker! :D Och filmen är sjukt bra.... :)

2010-03-23 @ 14:40:41
URL: http://louiiiiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0