right now


Mitt hår står åt alla håll, ögonen vill bara stängas och hela kroppen har stängt av. Fast på samma gång så känns det skönt, här ligger jag i sängen med min Håkan Hellström-tröja och mår bra. Jag känner mig som en pundare som precis har blivit fri från drogerna och kan andas frisk luft för första gången på länge.

Jag har gått en långpromenad med pappa, handlar mat för en vecka framåt och lyssnat igenom två album som min käre bror skickade till mig igår. Ja, förmiddagen har varit riktigt bra. Nu ska jag bara se till att eftermiddagen och kvällen blir lika bra, men det tror jag. Nu ska jag göra lunch och se en film, måste varva ner mina tankar lite. Ikväll är jag ensam hemma så då ska jag göra egna köttbullar, sås och kokta grönsaker. Sen får jag se vad som går på tv. Måste lägga mig tidigt, ska jobba imorgon.

Fast först ska jag bara lyssna på en låt till, eller två, innan jag tar mig i kragen och reser mig upp.
Ibland är livet riktigt jäkla lugnt och mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0