the good old days

När jag höll på att städa innan så hittade jag en del foto som jag inte har sett på länge. De är från när jag var yngre och vi bodde i en annan lägenhet. Så jag tog foto på några av de jag hittade, därför är det så dålig kvalité. Tyvärr har jag ingen scanner, annars hade jag lagt in alla för de får minnen att komma tillbaka.
Här är några av de foto som jag hittade, it feels like the good old days.

nedan: jag och min kusin Sofie hemma hos henne.

nedan: mormor vid en lekplats med mig i vagnen

nedan: vi firade en av mina födelsedagar. Tror jag fyllde fem eller sex.


nedan: när jag började 1:a klass på Blekeskolan


Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha jag säger då det, vilken chock jag fick när jag fick syn på mig själv ;) Det var på den gamla goda tiden det!

2010-03-25 @ 19:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0