vårklänningar

Just nu är jag helt besatt av att shoppa. Förutom en baströja på H&M för 99kr så har jag inte shoppat sedan augusti förra året. Så nu är jag ute efter shoppingoffer och en sida som jag tycker väldigt mycket om är Ellos. De har söta kläder för ett överkomligt pris. Jag har inte hur mycket pengar som helst så jag försöker hitta guldkornen bland de vanliga stenarna.

Så nu har jag hittat några klänningar som jag vill ha och som är så mycket sommar att man nästan svimmar, håller ni inte med?:

229kr, ser lite klumpig ut på fotot men jag tror att den skulle vara riktigt snygg med ett par svarta leggins, ett stort halsband och några armband + söta svarta örhängen.

149kr, billigt och bra för en söt sommarklänning som passar till mycket. Koftan får man köpa separat.

249kr, finns även i gult med blommor på. Jag är ganska kär i denna, så om det är någon jag ska köpa så blir det nog denna. Den är billig och så jäkla vacker. Jag blir helt glad bara jag tittar på den!

Min favorit:

599kr, men det är det nästan värt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0