Den perfekta mannen

Jag har precis insett att jag aldrig kommer ha ett seriöst förhållande. Och det beror inte på att jag är helt oförmögen på att lita på en annan människa eller att jag inte vet hur man älskar någon annan och jag tror inte att någon kan älska mig. Även om jag verkligen känner så, så beror det inte på det. Nej, svaret är så mycket enklare än så. Jag kommer aldrig hitta en kille som jag kan ha ett förhållande med eftersom jag jämför alla killar med Robert Pattinson.

För mig så är han den ultimata mannen och jag älskar allt som har med honom att göra. Enda sedan jag såg honom för första gången på vita duken när han spelade Edward Cullen så har jag älskar honom. Först var det bara hans utseende, han är så jäkla snygg, som fick mitt hjärta att slå snabbare men när jag sedan började se interjvuer och liknande med honom så föll jag för honom ännu en gång. Han är kanske en stor fejk i verkligheten och han spelar bara för att människor ska tycka om honom. Jag bryr mig faktiskt inte, jag älskar honom!!

Jag har gett upp kampen om att hitta en man för mig, jag har min Edward i böckerna som jag läser om och om igen - sedan har jag Robert i varje intervju jag får tag på. Det räcker för mig, jag behöver inte en besvikelse för jag har mina drömmar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0