en riktigt bra dag

Även om jag har känt mig stressad så har jag ändå haft en bra dag. Jag har fikat två gånger, skrattat 90% av tiden och även börjat planera helgen. Ja, trots att den vackra solen försvann under förmiddagen så har jag inte klagat. Dessa två dagar som gått har varit de varmaste på hela året - det tackar vi för!

Först fikade jag med pappa eftersom han ringde och frågade om jag ville gå på stan med honom. Espresso house har blivit så vana vid oss att vi knappt behöver säga vad vi ska ha för de vet redan. Haha, fast det är ganska mysigt att kunna vara social med de som jobbar där. Ett stort plus för det!

Efter fikan gick vi till banken och sedan gick vi på stan. Och gissa vad jag fick av pappa?!?!?!?! Jag blev så sjukt glad när jag insåg att han skulle köpa dem till mig, även om jag inte hade planerat att gå hem med dem. Vi gick nämligen in på Team Sportia och jag gick därifrån med dessa:

Kan ni förstå hur glad jag blev?! Jag har velat ha nya inlines i ett helt år och nu har jag äntligen fått dem. Jag är så jäkla glad och tacksam för att pappa förstår hur gärna jag ville ha dem. Jag älskar att åka inlines men mina andra är fem år gamla och de rullar knappt. Därför är det väldigt jobbigt för fötterna och jag har haft lite problem att åka även om jag har velat. Fast nu kan jag åka hur mycket jag vill + att vi köpte specielstrumpor som ska göra det lindrigare för fötterna när jag åka. HAPPY MIKA!!

Sedan träffade jag Vicky och Carro lite senare, vi gick och fikade på Snuggles. Det var mysigt att umgås med dem och att prata om allt mellan himmel och jord. Jag fick även träffa Irrbloss igen och det är alltid mysigt. Vi gick även till H&M och tittade lite, sedan skilldes vi åt. Jag gick hem och nu sitter jag här framför TV:n och äter lite glass. Imorgon ska jag börja på en stenhård GI-diet igen och därför unnade jag mig själv lite glass ikväll.

Om ungefär en timme är det Grey's Anatomy och sedan ska jag lägga mig. Imorgon är det gymmet som gäller + handledarkurs för övningskörning med pappa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0