favoritdagar i bildformat

Vi har alla vissa dagar som vi aldrig kommer glömma. Dagar som betyder något speciellt av olika anledningar, orsaker som kanske ingen annan förstår men som är heliga för en själv. Även jag har sådan dagar och istället för att skriva om dem så tänkte jag lägga upp foto som tagits just dessa dagar. Många kommer inte förstå varför jag lägger upp just dessa foto, andra kommer förstå lite bättre.
                 Om det är någon speciell bild som ni vill ha en förklaring till så är det bara att säga det, så kommer det en. Fast det bästa med bilder, just det jag vill poängtera, är att man kan tolka dem på så många sätt och vis.

Här kommer några av mina favoritdagar:













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0