fika med Vicky och Irrbloss

Idag har varit en riktigt bra dag, jag har nämligen fikat med Vicky. Vi gick till Espresso house och svullade, det blev både det ena och det andra. Sedan körde vi runt lite för att tillslut hämta upp Carro som hade slutat skolan för dagen. Efter det bar det av till stan för att shoppa lite, de fick shoppa medan jag tittade på. En riktigt underbar dag och jag blir alltid så glad av att umgås med vissa människor(Vicky är en av dem) - de ger mig energi att vara glad.
                  Nu ligger jag halvdöd i sängen och kan knappt röra mig. Jag har nog sträckt min ljumske eller något när jag åkte inlines igår, jag kan knappt gå i trappor eller böja på benet. Förhoppningsvis går det över tills imorgon, men jag börjar bli lite rädd.
                  Även om jag vill sova nu så måste jag vara vaken för pappa, jag och Kim ska iväg och handla sen. Måste verkligen fylla på mitt alldeles för tomma kylskåp. Sen ska jag bara ta det lugnt ikväll, se lite tv och njuta av tystnaden.

Jag kan även påpeka att jag är kär i Vickys hund, hon heter Irrbloss. Hon är riktigt söt och jag skulle kunna gosa med henne hela dagen utan att tröttna. Irrbloss är en siberian husky och jag tycker verkligen att de är magnifika hundar. Om jag hade bott i en större lägenhet med stor trädgård så hade jag kunnat tänka mig en sådan hund. Tyvärr tog jag inga foto på Irrbloss idag men nedan är bilder på andra siberian huskys. Precis som på sista bilden så har Irrbloss ett brunt och ett blått öga, hon är väldigt speciell och hon har en väldigt vacker teckning.

Visst är de söta? :)




Pics: weheartit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0