jag faller för visdom

Gordon Ramsay, Russell Crowe & Per Morberg!



Dessa tre är några få av de kändisar som jag är lite smäkär i. Jag vet inte riktigt varför just dessa tre har fått mitt hjärta att slå lite snabbare men så är faktiskt fallet. Det kanske är åldern för ingen av dem är ju precis någon ungdom, eller så beror det på att de alla har små inslag av "badboy" i sig. Alla som har sett Gordon Ramsay i Hells Kitchen vet att han inte är rädd för att säga vad han tycker. Russell Crowe har bl.a visat i Gladiator att han är en man att räkna med. Sedan har Per Morberg spelat skurk i så många filmer att jag har slutat räkna dem. De är väldigt lika på väldigt olika sätt.

Fast de har charmen som behövs för att vinna mitt hjärta. Deras leende får mig att smälta och flyga upp till sjunde himlen. De är i slutändan attraktiva män med mycket erfarenhet - det kan aldrig slå fel med lite erfarenhet. Så nu ska jag fortsätta att beundra dem, ni får tycka att jag är galen - men visst är de lite söta? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0