Manga - We could be the same

Jag har aldrig tyckt om Eurovision Song Contest.  Jag såg det aldrig när jag var yngre och nu när jag såg den svenska finalen detta året så blev jag så arg på svenska befolkningen eftersom de lät en halvbra sångerska vinna över någon som var helt klart bättre och hade klarat sig bättre i finalen. Fast gjort är gjort och jag kan inte ändra alla andras åsikt bara för att jag själv tycker att Salem al Fakir var bättre än vinnaren som jag inte ens minns namnet på.

Även om jag har lovat mig själv att inte se årets final så har jag faktiskt hört en del av låtarna som ska delta och en av dem var Turkiets bidrag. Även om den aboslut inte är lika bra som det jag lyssnar på i vanliga fall så tycker jag att den ändå är helt okej. Eller vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0